Vall d’Uixó regarà més de 3.000 fanecades de cítrics amb energia fotovoltaica
La Conselleria d’Agricultura ha iniciat un projecte de modernització de les infraestructures de reg a la Vall d’Uixó que permetrà regar a través de l’ús de l’energia fotovoltaica més de 3.000 fanecades de cítrics, i al mateix temps suposarà una reducció de les emissions de CO₂ a l’atmosfera de quasi 1.700 tones anuals. L’energia fotovoltaica beneficiarà a 3.000 regants El director general d’Agricultura, Antonio Quintana, ha visitat amb l’alcaldessa de la Vall d’Uixó, Tania Baños, un dels trams on s’estan realitzant aquestes obres. Quintana ha detallat durant el recorregut que esta iniciativa “té un pressupost superior al milió d’euros” i
Leer Más